هیچ تبلیغی وجود ندارد


ارتقا جایگاه بین‌المللی ISQI در آینده نزدیک

عصر خودرو- شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، مرجع ارزیابی کیفیت خودرو و خدمات پس از فروش آن در ایران است و با بیش از یک دهه سابقه در این زمینه، حضور پررنگی در این صنعت دارد تا جایی که امروزه گزارش‌های این شرکت به‌عنوان معیاری برای ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش خودروسازان از سوی عموم مردم مورد پذیرش قرار گرفته است.

بدون شک نمی‌توان از تاثیر ارزیابی‌های این مرکز بر ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش صنعت چشم پوشی کرد اما با این وجود هنوز نارضایتی‌هایی در این زمینه از سوی مردم وجود دارد.

در این زمینه با مهندس سعید تاجیک سمت، معاون اجرایی مدیرعامل به گفتگو نشستیم تا علاوه بر یافتن پاسخ دلایل این نارضایتی‌ها، از برنامه‌های ISQI نیز آگاه شویم.

منتشر شده توسط asrekhodro.com - تاریخ انتشار : 20:52:02 1394/7/10
برچسب ها : خودرو ,